Ryhmävalmennus

Starttikurssi
ja starttiworkshop

Valitse omaan aikatauluusi sopivampi tapa aloittaa kuntoilu. Kurssin tai workshopin aikana saat perustaidot voimaharjoittelusta, kuten jalkakyykystä, maastavedosta, kahvakuulaharjoittelusta ja levytankotekniikoista. Käymme läpi myös erilaisia kehonpainoliikkeitä.

Starttikurssilta ja -workshopista saat henkilökohtaista ohjausta pienryhmässä ja jo kurssin aikana saat vapaasti käydä salin kaikilla tunneilla. Starttikurssin hintaan sisältyy starttikurssi 7 krt (2 krt / vko) ja Lastaamon kuukausikortti. Starttiworkshopin hintaan sisältyy viikonlopun intensiivikurssi ja Lastaamon kuukausikortti.

Kurssin käytyäsi harjoittelu kaikilla salin tunneilla onnistuu varmasti! 

Uusi Starttikurssi-ryhmä alkaa aina kuukauden alussa. Seuraavat kurssit alkavat 6.1., 3.2., 2.3. Starttikursseille voit ilmoittautua sähköpostilla osoitteeseen info@lastaamo.fi tai tässä linkissä.

Tunnit maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 20–21

Jos sinusta tuntuu, että olet valmis suoraan tunneille etkä tarvitse starttia, voit ostaa suoraan kuukausikortin tai 10-kortin. Ota ensin yhteyttä info@lastaamo.fi


Crosstraining

Crosstraining on monipuolinen ja intensiivinen tunti, jonka on tarkoitus kehittää mahdollisimman montaa fyysistä ominaisuutta, esim. voima, kestävyys, liikkuvuus. Tunnilla yhdistellään voima- sekä painonnostoliikkeitä, aerobisia harjoitteita kuten soutu ja juoksu sekä ns. voimisteluliikkeitä kuten leuanvedot. Vastuksena käytetään mm. levytankoja, käsipainoja, kahvakuulia sekä omaa kehoa. Harjoitusten rakenne on suunniteltu niin, että jokainen saa iästään ja kuntotasostaan riippumatta hyvän treenin. Lastaamo tarjoaa Crostraining tunteja erilaisilla painotuksilla (Voima, Kehonpaino, Painonnosto, Nuoret).

Crosstraining VOIMA -tunnilla keskitytään erityisesti voimaharjoitteluun ja voimanostoliikkeisiin kuten maastaveto, kyykky ja penkkipunnerrus, mutta se soveltuu valmentajien suunnittelemien skaalausten ansiosta kaikille iästä ja kuntotasosta riippumatta.

Crosstraining KEHONPAINO -tunnilla perehdytään syvemmin kehonpainoliikkeiden suoritustekniikoihin, apuliikkeisiin ja skaalauksiin. Tarkoituksena on löytää jokaiselle sopiva tapa harjoitella kehonpainoliikkeitä, kuten käsiseisonta, pistoolikyykyt, köysikiipeily jne. Tunti soveltuu kaiken ikäisille ja tasoisille harjoittelijoille.

Nuorten crosstraining on 11–17-vuotiaiden oma crosstraining-tunti. Nuorten kuukausikortilla saa osallistua Nuorten Crosstraining tunneille (3h/vk) sekä kehonhuoltotunnille.

Painonnosto -tunnilla harjoitellaan painonnoston liikkeitä: tempausta ja rinnallevetoa/työntöä. Pääpaino on nostotekniikoissa ja sen lisäksi tehdään oheisharjoitteita koko keho huomioiden. Tunti sopii kaikille joilla starttikurssi käytynä tai on muuten aikaisempaa kokemusta levytankoharjoittelusta.

Tehomuokkaus

Tehomuokkaus on reipastahtinen yhdistelmätunti, jossa lihaskunto- ja sykkeenkohotusjaksot vuorottelevat hyvän musiikin tahdissa. Tunti kehittää niin lihaskuntoa kuin hapenottokykyä. Tunti saattaa sisältää hyppyjä ja hyvältä fiilikseltä ei voi säästyä! Kesto 45min. Tälle tunnille voit osallistua myös ilman crosstrainingin starttikurssia.


Vatsa-pakaratreeni

Tehokas, muokkaava lihaskuntotreeni keskittyen vatsan, pakaroiden ja reisien alueelle. Hyvän musiikin rytmittämänä keskitytään aina tiettyyn lihasryhmään/liikepatteriin biisi kerrallaan (tunti ei kuitenkaan sisällä rytmillisiä askelkuvioita). Välineitä käytetään mm. levytankoa, käsipainoja, kahvakuulaa, vartalon omaa painoa, kumilenkkejä sekä step-lautaa. Kesto 45min. Tälle tunnille voit osallistua myös ilman crosstrainingin starttikurssia.


Kahvakuula

Kahvakuulatunneilla tehdään monipuolisesti erilaisia liikesarjoja, jotka kehittävät mm. lihaskestävyyttä, voimaa, räjähtävyyttä. Tunnilla käytetään pääsääntöisesti kahvakuulia ja vahvistetaan erityisesti keskivartalon voimaa.


Combat

Intensiivinen hikitreeni jossa yhdistyy crosstrainingista tutut harjoittelumuodot ja treenirakenteet, sekä kamppailu-urheilussa käytetyt liikkeet ja periksiantamaton meininki. Tunti sopii niin aloitteleville kuntoilijoille kuin crosstraining konkareille. Kokeneelle crosstraining harrastajalle laji tuo uusia liikkeitä ja vaihtelua treeniin. Aloittelijat pääsevät hyvän ohjauksen alaisena nauttimaan intensiivisistä treeneistä turvallisesti. Tunneilla tehdään lukuisia kamppailu-urheilun tekniikoita kuten lyöntejä, potkuja, väistöjä ja muita apuliikkeitä. Yhdistettynä tähän crosstraining tuo mukanaan käytettäväksi kahvakuulia, käsipainoja, hyppynaruja ja muita apuvälineitä.


Kehonhuolto

Tunneilla yhdistellään erilaisia kehonhuollollisia elementtejä, kuten venyttelyä, foam rollingia, liikkuvuusharjoituksia ja rentoutusta. Tuntia suositellaan jokaiselle monipuolistamaan ja tehostamaan treeniviikkoa. Tämän tunnin jälkeen kehosi kiittää! Kesto 45min.


Saunajooga

Saunan lempeässä n. 50 asteen lämmössä ja rauhoittavassa hiljaisuudessa tehtävä n. 45 min harjoitus, jossa joogaan pohjautuvilla liikkeillä ja asennoilla sulatellaan kireyksiä ja jännityksiä, vahvistetaan lihaksia sekä rentoutetaan kehoa ja mieltä. Pukeudu kevyisiin liikuntavaatteisiin, esim. shortsit ja toppi, ja ota mukaan vesipullo, pieni hikipyyhe sekä laudeliina. Saunajoogaa tarjolla satunnaisesti sekä yksityistunteina.

Lastaamo on porilainen, kaikille avoin treenipaikka, jossa yhdessä lastataan iloa elämään. Salimme sijaitsee osoitteessa Peräsimentie 13, 28200 Pori. Meillä on laaja tuntivalikoima, jota kehitetään eteenpäin salin asiakkaiden toiveiden mukaan. Meille on tärkeää, että kaikki tuntevat kuuluvansa mukaan porukkaan. Salin fiilis luodaan yhdessä! Lastaamolla nähdään!

AVOINNA

  • Avoinna lukujärjestyksen mukaan. Jos tarvitset kassapalveluita, ota ensin yhteyttä.
  • Omatoimitreenit avaintägillä klo 05.00-23.00 lukujärjestyksen tuntien ulkopuolella.

YHTEYSTIEDOT

© Lastaamo Oy 2018, All Rights Reserved / Web Design by ARR Designs, 2018